Съгласие за покупка

 
Началото на търговските взаимоотношения между потребителя и Еxtramarket.bg започват при изпращането на поръчката от потребителя към нашия електронен магазин Еxtramarket.bg. Това става чрез успешно преминаване през трите стъпки на електронна поръчка от Еxtramarket.bg: 1) Информация за доставка; 2) Начин на плащане; 3) Потвърждаване на поръчката. След натискане на бутона "Потвърждавам поръчката" в края на "стъпка 3", на потребителя бива изпратен e-mail с направената от него поръчка. Всеки потребител има възможност да разгледа поръчката си и ако нещо иска да бъде добавено, махнато или оправено в поръчката му потребителя би могъл да се свърже с нас чрез телефоните за връзка или чрез съобщение на електронната поща на магазина. След постъпване на информация за поръчка в рамките на 24 часа наш сътрудник се свързва с потребителя за потвърждение на покупката, след внасяне на корекции в поръчката ако е нужно се пристъпва към потвърждаване на поръчката от страна на потребителя и се счита че потребителя е дал съгласие за покупка на изброените от него стоки в поръчката

Как да поръчам?


Вариянт 1:
Да направите вашата поръчка чрез формата за „Бърза поръчка” от менюто на сайта и оставите кординати за връзка. (От понеделник до неделя от 00.00 до 24.00 ч.)
Вариянт 2:
Да използвате формата за стандартна поръчка от менюто на сайта като направите регистрация и оставите кординати за връзка или чрез съобщение в електронната пощенска кутия на сайта (От понеделник до неделя от 00.00 до 24.00 ч.)
Вариянт 3:
Да се свържете с нас на телефонните номера оставени за връзка с нас в секция „Контакти” (От понеделник до петък от 09.00 до 17.00 ч.)

Поръчка

 
При закупуването на предложения за продажба артикул чрез формата за покупка всеки клиент получава персонално потвърждение в електронната си поща и чрез свързване по телефон в рамките на 24 часа (през работни дни). Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите и от Вашия профил.
- Формиране на крайна цена на поръчка:
Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчката се добавя и цена за доставка която се заплаща от потребителя.
Възможни проблеми при изпълнение на поръчка:
 Изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
Вариянт 1:
Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
Вариянт 2:
Не е извършено плащане (забавяне на плащането) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.
Вариянт 3:
Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
Вариянт 4:
 Липса на телефон за контакт с потребителя.
При възникване на проблеми с доставката по наша вина всички допълнителни разходи за транспорт са за наша сметка.
Във всички останали случаи, при първо или последващо изпращане на пратката разходите за транспорт са за сметка на потребителя.
 

Стартиране на поръчка

 
Изпълнението на поръчката започва при запознаване с нея от страна на служител на Еxtramarket.bg. Ако поръчката е направена в неработен за фирмата ден или извън работно време, но в рамките на работната седмица, то изпълнението й ще започне съответно: в началото на следващия работен ден или в началото на следващата работна седмица.  При евентуална промяна на стойността на поръчаните стоки в периода между изпращането на поръчката и стартирането и, клиентът заплаща стоката на цената, на която я е поръчал.

Изпращане на пратка към клиент-потребител


След обработка на на поръчка постъпила в нашия сайт, след уточняване на всички детайли около доставката между потребителя и EXTRAMARKET.BG времето за изпращане на пратката към  получателя е от 24 до 48 часа

Проследяване на пратка

 
Еxtramarket.bg се задължава да следи придвижването на стоките след предаването им на куриерската компания. Потребителят има право да бъде информиран за местоположението на пратката, както и оставащото време до доставката. В случай на забавяне на доставката по вина на куриерската компания, Еxtramarket.bg се задължава да уведоми потребителят веднага щом бъде получен сигнал за забавяне от страна на куриерската компания. Всички пратки са застраховани върху цялата обявена стойност и в случай на загуба от страна на куриерската компания EXTRAMARKET.BG се задължава да изпрати повторно пратка.
 

Плащане при доставка

 
Еxtramarket.bg  изпълнява доставките си с куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС. Цената на доставката се определя от теглото на пратката и куриерските тарифи на фирма ЕКОНТ. Всеки клиент ползва 20% отстъпка от стандартните куриерски услуги на ЕКОНТ ЕКСПРЕС. Клиентът има възможност да отвори, прегледа и тества поръчания от него артикули преди да заплати стойността им на куриера. Доставката като времетраене до краен клиент може да варира от 1 до 4 работни дни в зависимост от графика за обслужване на населеното място от ЕКОНТ ЕКСПРЕС. Ориентировъчни средни стойности при поръчка на артикул до килограм за доставка на територията на Република България
Ориентировъчни средни стойности при поръчка на артикул до килограм за доставка на територията на Република България
•    Доставка до офис на ЕКОНТ ЕКСПРЕС в цялата страна: 3.80 лв.
•    Доставка до посочен адрес за доставка в населени места с офис на ЕКОНТ ЕКСПРЕС в цялата страна: 5.80 лв.
•    Доставка до посочен адрес за доставка в населени места без офис на ЕКОНТ ЕКСПРЕС в цялата страна: 7.40 лв.

Проверка на пратката


Заплащането към Еxtramarket.bg става след като потребителя отвори опаковката на пратката и се увери, че получава това, което е поръчал и то отговаря на описанието и е доставено в перфектно състояние. Проверката на пратката може да се осъществи както в офиса на куриерската фирма, така и при взимане от куриер който е донесъл пратката до адрес. Услугата ”Проверка и тест на пратката преди заплащане” се прилага както за физически лица, така и за фирми, които са закупили продукти от Еxtramarket.bg. Тази услуга предлага проверка на цялостта на продукта и дали той е пристигнал в перфектно състояние (без видими следи от счупено, драскотини или друг вид видими нередности) Услугата се използва също и за проверката на техническото състояние на продукта (да се включва / тества и др. )
” Проверка и тест на пратката преди заплащане” е услуга, която се отнася за всички продукти предлагани и доставяни от Еxtramarket.bg.
Ако след отварянето на пратката се забележи, че продуктът не е в перфектно състояние и има следи от драскотини, следи от удар или не фукционира, то тогава потребителя може да откаже поръчката в момента на проверката.  При отказ на поръчката в подобна ситуация потребителя  не заплаща транспортните разходи за поръчката си. Заплащането на транспортните разходи за повредена пратка при транспортирането се урежда само между Еxtramarket.bg от една страна и ЕКОНТ ЕКСПРЕС от друга страна.

15 дни право на връщане


Потребителят има право да се откаже от договора и върне стоката в рамките на 15 календарни дни считани от момента на получаване на стоката. За първи ден се счита деня в който клиента е получил пратката си – лично или с куриер. При желание за отказ от продукт и искане за връщане на продукт е нужно първо да се свържете с нас чрез формите за контакт. При връщането към нас предметът на сделката трябва да е в оригиналната си опаковка, без следи от употреба или нарушаване на търговския вид на стоката, в съответствие с разпоредбите на чл. 55 от ЗЗП.  Артикулите  не трябва да бъдат използвани, поправяни или повредени от Вас -клиента, такива с увредена или нецялостна опаковка, със следи от износване или прекомерно използване, с одрасквания, със следи от удари няма да бъдат приети. Няма да се приемат и продукти, които не са придружени от всички аксесоари, с които са били доставени. Еxtramarket.bg се задължава да възстанови на потребителя пълната покупна стойност на стоките не по-късно от 30 дни считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор съгласно ЗЗП Чл. 55. ал.6.  
* Транспортните разходи при връщане на продукти поради ползване на гаранция или отказ от покупка са за сметка на купувача.