Уважаеми потребители, сайта на extramarket.bg е в техническа профилактика за няколко дни, всички поръчки направени през периода 28.09.2020 г.- 2.10.2020 г. ще бъдат обработени и изпратени на  2.10.2020 г.

Проверка на пратката

Заплащането към EXTRAMARKET.BG става след като потребителя отвори опаковката на пратката и се увери, че получава това, което е поръчал и то отговаря на описанието и е доставено в перфектно състояние. Проверката на пратката може да се осъществи както в офиса на куриерската фирма, така и при взимане от куриер който е донесъл пратката до адрес. 

Услугата ”Проверка и тест на пратката преди заплащане” се прилага както за физически лица, така и за фирми, които са закупили продукти от EXTRAMARKET.BG  Тази услуга предлага проверка на цялостта на продукта и дали той е пристигнал в перфектно състояние (без видими следи от счупено, драскотини или друг вид видими нередности)Услугата се използва също и за проверката на техническото състояние на продукта (да се включва / тества и др. )” Проверка и тест на пратката преди заплащане” е услуга, която се отнася за всички продукти предлагани и доставяни от EXTRAMARKET.BGАко след отварянето на пратката се забележи, че продуктът не е в перфектно състояние и има следи от драскотини, следи от удар или не фукционира, то тогава потребителя може да откаже поръчката в момента на проверката.  

При отказ на поръчката в подобна ситуация потребителя  не заплаща транспортните разходи за поръчката си. Заплащането на транспортните разходи за повредена пратка при транспортирането се урежда само между EXTRAMARKET.BG от една страна и ЕКОНТ ЕКСПРЕС от друга страна.

BACK TO TOP